sobota, 4 września 2010

DNI KRAŚNIKA

Drużyna czeka, ale ja, moi drodzy czytelnicy, nie mogłem o szóstej rano oprzeć się by nie podzielić się z Wami kilkoma słowami refleksji. Otóż nie zdążyliśmy odpocząć i wyspać się porządnie po szalonej zabawie na Węgrzech, bo już następnego dnia po męczącej kilkunastogodzinnej podróży czekało nas kolejne wyzwanie.



Mecz pokazowy rozegrany przy okazji największej miejskiej imprezy – Dni Kraśnika miał rzeszom kraśniczan zaprezentować sport i całą naszą drużynę.
Nie udało nam się tak jak to planowaliśmy zaprosić żadnej drużyny z kraju, która pokazałaby wszystkim jak w ultimate frisbee gra się naprawdę. Podzieleni na dwie teoretycznie równe drużyny rozegraliśmy więc mecz starając się jak najwierniej naśladować dyscyplinę znaną nam tak naprawde jedynie z filmików na youtubie i tego co wyczytaliśmy we wszystkowiedzącym Internecie.

Żeby nie przedłużać napięcia zachęcam do zerknięcia po poniższe wideo, które najdokładniej pokazuje jak wyglądała całość.



Może mecz nie był zbyt widowiskowy jednak udało nam się przeprowadzić kilka efektownych i efektywnych akcji, które z pewnością przyniosą nam tez punkty na nadchodzących mistrzostwach Polski.

Zachęcam Was też do kliknięcia http://www.radio.lublin.pl/index.php?site=news_details&id=80591 w celu wysłuchania materiału radiowego w którym moja niska osoba wypowiadała się rzeczowo na temat Ultimate Frisbee. Na zdjęciu moja niska osoba w słuchawkach firmowych wypowiada się rzeczowo.

A na koniec zagadka! Na co czeka drużyna? Na trenera!

Moi drodzy silniki odpalone drużyna w komplecie! Wyruszamy na swój pierwszy mini turniej!

2 komentarze:

  1. A teraz mini konkurs!:P
    Tym,
    "Na zdjęciu moja niska osoba w słuchawkach firmowych wypowiada się rzeczowo".
    A w tle Madzia???
    Wygrałam???

    OdpowiedzUsuń
  2. bingo-bango :) bez względu na werdykt autora masz u mnie czekolade...:)

    hej Lozano- wcele nie widać że jesteś niski - fota do poprawki :)

    OdpowiedzUsuń